Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vážená zlomená! už jsem téměř přestala doufat, takže do pozitiv si přidejte znovunalezenou radost z vašeho blogu. pište, tedy slovy klasika: táhni a srůstej

0 0
možnosti
Foto

Zažila jsem vytahování šroubů a také jsem se radovala. Dnes se raduji znovu,protože je to  všechno pěkně vyjmenováno. Pěkné a veselé čtení i pro smutné duše.

0 0
možnosti

Vy mi připadáte jako Radovan z Večerníčku Radovanovy radovánky. Jedině ten by se snad z reoperace, při které se mají z končetiny vytahovat šrouby a dráty, radoval a výskal: "Hurá! Juchuč!" ;-D

0 0
možnosti
Foto

no, mám trochu podobný účes...

0 0
možnosti
Foto

:) těším se na tu podprsenkovou studii, protože byť se mi to občas jednou rukou i povede, většinou mám problém i se dvěma rukami :))

1 0
možnosti
Foto

Jéžiš, tak je nenos, když ti to nejde sundávat!

1 0
možnosti
Foto

Já se nechci smát, když je Vám ouvej, ale nejde to zastavit! Zřízenec velikosti a tvaru teploměru ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1461x
Píšu ráda.

Seznam rubrik