Diskuse

Otázka věku

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-) zaplať pámbu za každého mladého lékaře, který negraduoval z arogance. sousedovic dcera, 4. lékařka v rodině, mi vyprávěla, že dostávají nalejvárnu, že pacoši jsou určení především k šoupání nohama za hlubokého mlčení a že je třeba je zpacifikovat hned zkraje a vymezit jim jejich místo... chápu, že autorita musí být, ale poněkud mě popouzí, když opakovaně dochází na moje slova po jejich pohrdavém: To mám nejradši, vlastní diagnózy!

0 0
možnosti
Foto

Já se zase jednou měřil kvůli koupi kalhot a měl jsem radost, že mám kolem pasu ještě méně, než když mi bylo tak 9 let. Až potom mi došlo, že se měřím v palcích a centimetry jsou na druhé straně metru. :-)

1 0
možnosti

J65a60n52a 37K82u11b93o51v74á

11. 5. 2015 21:06

Moc dík, dnes jsem se potřebovala pořádně zasmát!V

Je ti jasný, proč jsem nešla na kontrolu na endokrino....sestra mě vždycky zažene na váhu a ještě sama kouká kolik se tam ZASE ukázalo navíc;-D

1 0
možnosti

to já se před měsícem rozhodl, že do léta shodím 10 kg. Už mi chybí jen 14 ;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS