Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přeji nejrychlejší možné uzdravení. Ale zaujala mě ta pilule, po které jste v rauši. Opravdu se něco takového podává a proč? Nikdy jsem se s tím nesetkala, ačkoli to mnozí tvrdí, i když to nemá žádnou logiku.

0 0
možnosti
Foto

Jako velmi zvědavá pacientka jsem se na to ptala a důvod  je ten, že díky téhle veselé pilulce vám pak anesteziolog dává daleko menší dávku dusidla, takže vaše játra si s tím líp poradí. ta dobrá nálada je jen vedlejší bonus, ale taky prima :-)

0 0
možnosti
KT

bože, nedej!... ale vám ať to odsejpá a hojí se a hýbe v patřičných úhlech

0 0
možnosti
Foto

díky za přání, zatím nekecám a srůstám!

0 0
možnosti
Foto

Já jich mám 5 v noze a v červnu budeme mít dokonce malé půlkulaté výročí.

Řekl jsem jim, že je vyndat nechci a že si alespoň budou moci rachtat urnou. :-)

0 0
možnosti
Foto

já chci rozprášit a ta trubka by nelítala...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS