Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

heč! my jsme měli letos velmi úspěšné vánoce. přes tři generace se nikdo s nikým nepohádal! a dcera má nového kocoura. vzájemně se si líbí s naším psem. pořádají běhy všech kategorií včetně překážkových. nemáme stromeček, leč větvičky ve džbánu na koutnici, jak by patrně řekl Petr Bajza. uvidím příští rok, když nebudu řvát na příbuzné, buď budu řvát smíchy, nebo na zvěř. lze se na něco těšit.;-)

0 0
možnosti
Foto

Jsem se smál, až jsem vzbudil manželku. :-)

1 0
možnosti
Foto

doufám, že mě pro to neproklela :-)

0 0
možnosti

Je mi líto všech, co se každoročně snaží rádobyvtipně popsat hrůzy svých Vánoc - protože nic jiného neznají. Protrože si nedovedou představit Vánoce, při kterých se sejde široká rodina - tři, někdy i čtyři generace, nikoliv proto, že "musí", ale protože se na to těší a jsou šťatsní, že se vidí, jsou po cleou dobu v pohodě, že i děti vylétlé z hnízda považují za samozřejmě být o Vánocích "doma", že se vypráví, popíjí, blbne s dětmi, že není žádný stres - protože úklízet před vánoci je blbost, dospělí si dávají jen dárky symbolické - knížky, lístky do divadla... a dárky jsou hlavně pro děti (ovšem vzhledem k jednoduchému objednání přes internet neznamená jejich nákup opět žádný stres)... že s vnoučaty vyrábíme vánoční ozdoby a pečeme  a že na takovéhle Vánoce  vzpomínánají všechny generace - a já jako babička 4 vnoučat jim vyprávím, jak jsme takhle s širokou rodinou slavili před 50 lety - a převypravuju i to, co mi vyrávěla o podobných Vánocích zas moje maminka... Ano, byla to nejspíš nadsázka, ale považuju za velice smutné, že si někdo z Vánoc pamatuje právě jen stres, podráždní, hysterii...a ještě to považuje za zábavné

1 0
možnosti

A77l83e16š 28B37u97b34l79a

8. 1. 2015 15:04

Vystiženo dokonale!!

R^VR^

1 1
možnosti

Paní, máte u mne velkou pusu (jestli ji tedy chcete - zasloužíte si ji určitě).

Něco tak pěkného jsem už dlouho nečetl.

1 1
možnosti
Foto

dík za pochvalu a pusa se hodí vždycky!

1 1
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1461x
Píšu ráda.

Seznam rubrik