Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

opět jsem dohnala vaše články a díky, smála jsem se. řekla bych, že Bobeš je dobrá volba. pánové v našem věku mívají občas tendence vyhledávat duchem slabší tvory se schopností dychtivě naslouchat. tato však nemusí být nutně dána empatií, bývá i hrubě zištnou, zvláště pokud jde o lidské samičky s vysokými ekonomickými nároky

0 0
možnosti
Foto

kdyby mě drbal, já bych poslouchala! i obdivný pohled bych přihodila :-)

0 0
možnosti

Článek se mi líbí R^ :-). Já také mám doma krásná a hodná zvířátka, život s nimi je  fajn a nejenom pro lidi s postižením. Sdílím na FB.

1 0
možnosti
Foto

díky moc, i od bobše :-)

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Hezké psaní, pobavila jste mě.;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1461x
Píšu ráda.

Seznam rubrik