Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Aha, tak prokrastinace se to jmenuje. Asi to je nakažlivé, jelikož to mám také.A už od dětství. Proč na to není očkování hned v kojeneckém věku? Bude to nemoc, co se táhne s lidstvem už pěkně dlouho. Psal o ní třeba Jerome Klapka Jerome ve Třech mužích ve člunu. Jenže tenkrát ještě ani nevěděli, jak se ta nemoc jmenuje a říkali jí jen "nemoc". Možná na to však ještě léky nemají, jelikož pořádně nevědí, z čeho to je. Jerome se tenkrát domníval, že to souvisí s játry, ale možná to souvisí s chutí. :-)

1 0
možnosti

Já to mám taky a myslím, že je to tak naprosto v pořádku, protože mi to umožňuje trávit čas smysluplně.

Například mám zařídit nějakou byrokracii a místo toho čtu tvůj blog, palečkuji a žvaním online s kámoškami o tom, jak báječně jsi nám to zase napsala a jak to zpestřuje tu šedou pracovní dobu. 

Půl hodiny před padla si všimnu zákeřné připomínky, zaječím "ježíšmarjáTERMÍN!!" a vybičuju se tím k takový horečný aktivitě, že tu záležitost zvládnu během čtvrt hodiny. Kdybych byla pilná, strávila bych nad tím půl odpoledne s hlavou plnou pochybností a ověřování, na kteréžto ptákoviny ve stresu nezbývá čas. 

Takže u mě dobrý! ;)

1 0
možnosti

D86a62v21i51d 28A95d36l34e65r

24. 10. 2014 17:44

Jste můj člověk. Razím heslo: nikdy nedělej dnes to, co můžeš odložit na zítřek.

1 0
možnosti
Foto

Úplně celá já. Taky bych už toho určitě dokázala, kdybych neměla tu hroznou nemoc! Zkoušela jsem si na to předepsat muže s plánovací mánií, ale asi mu budu muset k Vánocům koupit ještě bič.

1 0
možnosti
Foto

P50e76t57r 24Č30e41c20h

24. 10. 2014 12:21

Magna znamená velká, ne obyčejná ;-)

1 0
možnosti
Foto

Obyčejný je vulgaris, přesně tedy obecný. Magna překládám na základě nikoliv významovém ale zvukové zpodoby jako machna. Si jen tak hraju....

1 0
možnosti

Ono je to silně infekční, já to mám taky ;-)

1 0
možnosti
Foto

Kdyby jen infekční, je to i dědičné, viz ty moje dva poklady.

1 0
možnosti

A35l13e87š 94B75u35b54l74a

24. 10. 2014 11:13

Ach, jak já Vám rozumím!

1 0
možnosti
Foto

Díky, je hezké nebýt nepochopitelná :-)

0 0
možnosti

...prima, tak nejsem sama...slááva. Dokupte Espumisan, Orbitky a mrkněte na seriál Outlander nebo The Killing - ty jsou dobrý ;-)...na "prokrastinaci" se vyprdněte - zas nějakej výmysl uvědomělých "guru" psychologů...

3 0
možnosti
Foto

Já si k tomu příště koupím lahvinku... a bude.

1 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1461x
Píšu ráda.

Seznam rubrik