Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Když mě opustil sluch, naučil jsem se zase spát. Soused s příklepovou vrtačkou v neděli v 7 v noci mě nechává zcela lhostejným. Jenže není to zase až tak super, protože někdo vymyslel ďábelský stroj, kterému se říká vibrační budík a toho vibrovadla se úplně bojím, takže se často vzbouzím sám od sebe chvíli před tím, než začne vyvádět. Blbé je, když se vzbudím třeba o hodinu dřív a už neusnu. :-)

1 0
možnosti

Dobrý R^ nejvíc  mě pobavilo dceřino vysvětlení ;-D

1 0
možnosti
Foto

no, mě v tu chvíli ani ne...

0 0
možnosti

Dobrý, i když takové rozjímání spíš sluší lidem, kteří mají čytřicetileté děti a ne puberťáky. :-)R^

1 0
možnosti

;-D no, nevím. Jestli klimakterium je počátek stáří, tak jsem stará zhruba od čtyřiceti. Já všechno brzy. Ale teď, kdy jsme se přestěhovali do míst, kde dávají lišky dobrou noc, lehnu, chvíli čtu a pak omdlím. Pak se mi zdá, že bych se v polospánku měla aspoň otočit, aby mi nezatuhl hřbet a zjistím, že je ráno;-D. To před tím jsem se 8 let nevyspala. Zhruba do půlnoci nad námi dupalo DÍTĚ, (zaškrtit) a přesně v 5.12 začlo řvát rádio důchodkyně bydlící pod námi, že jsem měla pocit, že spím pod kolotočem. Jen jsem v půl šesté začala podřimovat, vylezli sousedovic parchanti s odrážedlem na chodbu a řvali a řvali. Kdyby mne to náhodou neprobudilo, tak pro jistotu tloukli na naše dveře a ta slépka na to koukala.

1 0
možnosti

Jo, ale před tím, kdy byly samičí pudy v pohotovosti, to fakt nebyl žádný med, co se spaní týče;-D.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS