Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Už jsem se dlouho tak dobře nesmála. Dík za  dietní porci zdraví ( čokoládu a chlebíčky také ze stejného důvodu nemůžu).

1 0
možnosti

D41a96v16i60d 15A31d40l67e80r

16. 9. 2014 15:08

Shodou okolností dávali včera Kmotra v TV. Bylo to impulsem k tomu přirovnání?. I po těch letech - majstrštyk. :-)

2 0
možnosti
Foto

ano, když jsem ho viděla, došlo mi, že před chvílí byl u nás v zrcadle...

1 0
možnosti

Vidíš, máš jíst dietně jako já. Dneska jsem měla k obědu jenom salát. Bohužel ho kuchař zkazil grilovaným hermelínem a hromadou přeslazených brusinek, ale nech to na talíři, když jsi to zaplatila, žejo... ;)

4 0
možnosti

J84a10r48a 18R63a31n58k

16. 9. 2014 17:19

....to nic, podzim uz je za dvermi, zatim Indianske leto a az zacne monzun, budeme vypadat stejne dobre pod destniky v prsiplastich, holt na party je to horsi....

R^pekny styl psani:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS