Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

moc jsem se posmála. opět. jednak jsme uvízli v období žalozpěvů, které se už z pocitu trapnosti nad otřepaným repertoirem snažíme pět brumendo a v soukromí. jednak mi na jaře odešla kočka a já stále váhám, zda přivésti tomu pacholkovi, co u nás dělá psa, bezbranné koťátko, protože se bojím, aby toto neubezdušil. ale myslím, že mu to udělám schválně. kočky jsou na alzheimera lepší, než sudoku, ty vás naučí dedukovat, analyzovat i syntézu provádět. jo, už vám vyhrabala květináče a zamordovala v bytě sýkorku? jen počkejte, ještě bude legrace

1 0
možnosti

Ej, chlupy, chlupy, okolo chalupy.....chlupy všude , na všem a ve všem....všechno rozdrápané, kočkolit i v peřinách. Moji kočičáci jsou rozmazlení, ke mně neuctiví, jsem jejich služka. Ale, bože, jak já je miluji!!

1 0
možnosti
Foto

někde jsem četla, že lidé létají do vesmíru, protože kočkám se tam nechce...

1 0
možnosti

Slovu "samožernost" nerozumím.

1 0
možnosti
Foto

to když někdo moc žere sám sebe.

0 0
možnosti

Zkuste vyměnit značku granulí. Krmím své kočkodany ultraprémiovým krmivem a dělají se jim boule za ušima, jak mlaskají. Ne každé kočce chutná všechno (to máte jako s lidmi - někdo upřednostňuje důbež, druhý hovězí, třetí se masa ani nedotkne). Stejně tak ty granule mají různé složení - co značka, to něco jinak. Vaší slečně tedy s největší pravděpodobností prostě nechutná to, co jste jí předložili. Vyhýbejte se značkám, které se prodávají v super hyper, to je "kvalita" do kontejneru, kočičce spíš uškodí než prospěje.

0 0
možnosti
Foto

kočka je jedla, dokud jsem jí nedala rybu, kuře, odřezky z hovězího.... teď asi budu jíst granulky já.

0 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1461x
Píšu ráda.

Seznam rubrik