Diskuse

Cukety

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lehce ogrilit a strčit do marinády. taky můžu.

0 0
možnosti

Ale jo. Když není maso a je velkej hlad:-)

2 0
možnosti

Už od začátku článku mi cuketaly koutky úst :)) pogrilujmež spolu v létě! 

Mimochodem, nejlepší recept má Kristýna z Itošky: Posypat pánev solí a jen na sucho opražit plátky. Následně zakapat olivolejem. Mniamissimo!!

3 0
možnosti
Foto

jasná zpráva, jen co začnou teplé večery, uděláme si hody!

1 0
možnosti
Foto

Obalované jako řízek V bych se (užr...) ujedla...R^

0 0
možnosti
Foto

Hezky jste to napsala. Ale nemyslím si, že cuketa je drahá záležitost. Dá se přidat takřka do čehokoliv a je to zelenina, takže pokrm zhodnotí z hlediska zdravější výživy.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji jménem cuket za tuto propagaci! Manžel mi do smrti nezapomene, že jsem mu jí jednou připravila shodou okolností v den narozenin. A to spolu s ní dostal půl kila uzeného, nevděčník!

2 0
možnosti
Foto

nepřítele cuket nepředěláte. myslím, že je to genetické...

1 0
možnosti
Foto

Cuketa patří na náš talíř už dlouho... rajčata, papriky,lilek, žampiony...ogrilovat, pokapat olivovým olejem...trochu soli... ať už je létoR^

2 0
možnosti

;-D Nádherně napsáno, pobavila jsem se a ti podvedení či podvádějící s cuketou jsou skvěle vylíčeni. Já osobně s cuketou problém nemám, grilovaná nebo v ratatuli (jak by řekl ten inteleguán Babica - tak dneska si uděláme Ratatule) mi chutná. Ale kupuji je, nepěstuji, dostávám občas darem. A pokud vím, jeden imán zakázal kupovat ženám kdesi tam v šátkově cukety a baklažány, aby nepřicházely na neřestné myšlenky...

0 0
možnosti
Foto

Inteleguán je skvělé slovo:))

1 0
možnosti

Výborně napsáno, královsky jsem se pobavil.

Moji ženě se loni urodilo nadlimitní množství této zeleniny. Poté co jsme se jí přejedli ve stech různých způsobech úpravy počali jsme jednotlivými kusy vybavovat odcházející návštěvy. Místo zákusků či flašky dostala dotyčná delegace při loučení obzvláště vyvinutý plod, ba zákeřně jsem do kufru auta přihodil tajně ještě jednu nálož této výbušniny. Druhý den jsme se občas dočkali děkovné SMS. Snad jsme si tím nepopudili přátele a příbuzenstvo od příštích návštěv... ;-D

3 0
možnosti

Musím se ozvat dřív, než tu bude první příspěvek o cuketě prohnaný prasetem: ať žije cuketa! Pečená s další zeleninou, ve smetanový omáčce na těstovinách, grilovaná, s rajčátky v omeletě.. ať už je sezóna tady!

3 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1461x
Píšu ráda.

Seznam rubrik