Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nejlíp jsou na tom medvědi. V říjnu to zalomí a až do března maj zimu na háku.

A pak, že je člověk nejdokonalejší organismus... :-P

0 0
možnosti

ano, do 35 jsem to měla stejně. pak jsem, však víte, začala lyžovat. ;-) doporučuji k úvaze lehčí variantu - lyžaříkova(ať je jakéhokoli pohlaví) podpora. vaším úkolem bude nosit svačinu a různé druhy alkoholických nápojů a hlídat klíče od auta , doklady a větší hotovost. což nabízí další vyžití, neb v blízkosti sjezdovek jsou rozprostřeny sítě pohostinských zařízení všech cenových kategorií a lehátka na opalování. neboť vězte, že vaše křivda není úplná. zatímco doma je hnusně, díky inverzi je na horách azuro, bez sluňáků nelze vylézt a někdy se dá opalovat i v krátkém rukávu. a když je blizard, jsou tu pořád ty hospody. pro začátek si dáte bombardino a ostatní se udělá samo

1 0
možnosti

P26e14t51r 38S62k71á97c50e79l

16. 1. 2014 21:10

Liberec, tam je hezky...R^

0 0
možnosti

P60e64t53r 37S96k59á44c89e57l

16. 1. 2014 21:15

Tohle patří jako reakce níže. Zdůrazňuji:

„Slunce nás potěší, déšť nás osvěží, vítr nás povzbudí, sníh násrozradostní. Ve  skutečnosti neexistuje špatnépočasí, jsou jen různé druhy dobrého počasí“. » Ruskin John(anglický estetik).

1 0
možnosti

R^ Také zimu nemusím, jsem vyloženě letní typ. Zima ve městě mne šve, stejně jako škrábaní okýnek auta. Ale lyžuju a snowborduju ráda, ovšem za ideálních podmínek. Hlasovala bych pro 30°C u nás "dole", a na horách ať v zimě krásně nasněží přes noc a ve dne za sluníčka jezdíme ;-D

0 0
možnosti

P92e95t46r 84S53k18á86c91e52l

16. 1. 2014 21:14

Škrábání skla na autě se nemusí, stačí večer je opatřit popundeklem anebo zakoupenou fólií...R^

0 0
možnosti

M73a91r24t91i98n 11I81g22u21e

16. 1. 2014 10:04

Zimu (tu typickou a trávenou mimo město) miluji, ale díky vašemu sugestivnímu popisu mám pro vás vřelé pochopení i jsem vás okarmil proto, že jste to tak kouzelně popsala ...R^;-)

1 0
možnosti
Foto

zimu, ráno a pondělí bych zakázal;-)R^

5 0
možnosti
Foto

a měsíční uzávěrku...

1 0
možnosti
Foto

Letošní zima je docela fajn. Dokud se neprobouzím do teploty pod nulou, tak je to dobrý. I když sněhu by mohlo trochu napadnout, když už je ta kosa. Od slunovratu vždycky pookřeji, protože se začínají prodlužovat dny a já si mohu říkat: teď už to bude jenom lepší.  ;-)

1 0
možnosti

L45a71d13a 37N21o46v62a53k

16. 1. 2014 2:02

todle neni ani vtipný, ani chytrý.., ani nic jinýho...

Zima k těmhle zeměpisným končiná zkrátka patří.. Nějak mě nikdy nenapadlo přemýšlet nad tím, proč tady vlastně je a jestli je to dobře.. Já to tady mám zkrátka rád tak jak to je.. Jaro - Léto - Podzim - Zima.. Každé roční období pro mě má svoje kouzlo. Na zimu se dokonce těším víc než na jiné období, ale to neznamená, že bych léto, nebo podzim nesnášel..

Bych to ještě chápal jako zoufalej výpotek za krutých mrazů a celostátní sněhové kalamitě.., půl republiky bez proudu a Rusové zavřeli kohouty plynu...:-P

Při téhle parodii na zimu ale dávám palec dolu..:-/Rv

0 1
možnosti

mohl by ste sdělit kdy jste naposled zažil jaro?

0 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1461x
Píšu ráda.

Seznam rubrik