Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Večírek s Marlonem

V dubnu jsem si ošklivě zlomila ruku, což mě uvrhlo jednak do nepohyblivé invalidity, jednak do uslzené sebelítostivé žravosti. Abych trochu vyvážila nepřízeň osudu, hojně jsem polehávala s dobrou knihou a cpala se čokoládou a šunkovými chlebíčky, které u mě spolehlivě fungují proti všem chmurám.  V létě jsem místo běhání a plavání prodělala dlouhou a zprvu dost bolestivou rehabilitaci a naučila jsem se dělat spoustu věcí jednoruč (třeba mazat chleby sádlem a obkládat kolečky kyselé okurky). Teď jsem zase jakž takž funkční a zdravá a čeká mě podzimní společenská sezóna.

Hned zkraje to bude Významný Večírek. Těším se na něj už měsíce. Jenže ouha – do plánovaných nových úzkých kalhot a hezkého maličkého trička se nevejdu, protože všechny ty antidepresivní chlebíčky se hezky vzaly za ručičky a vytvořily mi kolem pasu měkoučký plavací kruh. Frustrovaně se probírám svých chudým šatníkem. Šaty rovnou vynechávám, mám jen dvoje, z toho jedny jsou mi těsné dole, druhé nahoře i dole. Zkouším všechny kalhoty, všechna trička, dokonce i jednu šikézní noční košili, která by se dala v případě nouze nejvyšší upgradeovat na malé černé. Mezi jednotlivými kusy oblečení sedím v kuchyni u stolu, zoufale kouřím a cpu se sušenkami. Snad kdybych se plácla přes kapsu a nějaký větší oděv si koupila… Jistě, možná bych se vešla do nějakého županu, přemýšlím a nasliněným prstem vyzobávám sušenkové drobky z pytlíčku.

Nakonec vyhrabu největší džíny a volné tričko, pozůstatky z konce mého dávného těhotenství.  Přemýšlím, že bych si k tomu vzala ještě pánskou vestičku, protože ta někdy působí jako korzet, ale fakt, že se už při zapnutí tří z osmi knoflíků dusím, mě od toho odradí. Takže džíny a tričko. Dívám se do zrcadla, pohled mi vrací samodruhý Moby Dick .

Pokusím se nedostatky oblečení dohonit pečlivým mejkapem a vyfoukáním vlasů přes kulatý kartáč. Tentokrát mě zrcadlo opravdu vyděsí - vypadám jako Marlon Brando v roli Vita Corleonea! Panebože, kdy mi narostly ty lícní torby? Kdybych si dala do pusy pomerančovou slupku, dostanu Oskara…

Chvíli na sebe dělám opičky do zrcadla a pak se vydám za přáteli. Moc se těším a navzory všemu pevně věřím, že si to dneska ohromně užiju.  Koneckonců, kdo může říct, že byl na mejdanu s Marlonem? Cestou přemýšlím, jestli by mě mohl dabovat Alois Švehlík...

Autor: Vanda Kunzová | úterý 16.9.2014 14:24 | karma článku: 19,24 | přečteno: 815x
  • Další články autora

Vanda Kunzová

Otázka věku

Čekám v koutku v čekárně na ambulanci, až na mě přijde řada a lékař prověří, zda jsem hodna příjmu a následné operace.

11.5.2015 v 13:55 | Karma: 30,89 | Přečteno: 4065x | Diskuse| Ostatní

Vanda Kunzová

Léčba majzlíkem

Pamatujte si, že věta: „Touto incizí provedeme extrakci kovu...“, znamená ve skutečnosti „Tady a tady to nařízneme, šup, ještě tady, šup, tudy budem svítit baterčičkou, a pak tady nahóře, sem dáme majzlíček a pak to celý vymlátíme šupky šup!“

8.4.2015 v 15:07 | Karma: 16,73 | Přečteno: 680x | Diskuse| Ostatní

Vanda Kunzová

Pupínek

Jsou nemoci, které na vás skočí a prostě vás zamordují, třeba cholera. Pak jsou nemoci, které vás pomaloučku uždibují, až vás taky zamordují, ale aspoň máte dost času shromáždit kolem svých kolenou potomky a závětí mezi ně zanést letitý nesvár. Pak jsou nemoci, které vás sice nezamordují, ale když je nachytáte, chvílemi si přejete být v tiché, pohodlné truhličce, typicky zánět dutin. A pak jsou nemoci, co vám v podstatě nic moc neudělají, tedy především podle mínění bližních, kteří na vás koukají jako na padavku a místo lítosti a empatie vám nabízejí pohrdání a výsměch.

3.3.2015 v 11:21 | Karma: 23,10 | Přečteno: 1060x | Diskuse| Ostatní

Vanda Kunzová

Co je lepší než kočka?

Jasná odpověď – dvě kočky. Moje maminka se stěhuje a proto nám bez jakékoliv snahy či naléhání z naší strany velkoryse nacpala jednoho ze svých mazlíčků, černobílého kocourka. Měl sice jméno, které mu stárnoucí maminka dala, ale to jsme s dcerami zavrhly jako nedůstojné savce a dohodly se, že mu prostě budeme říkat Kocour.

26.1.2015 v 14:59 | Karma: 29,01 | Přečteno: 1343x | Diskuse| Ostatní

Vanda Kunzová

Pro koho jsou vánoce

Vánoce jsou pro kočku. Vánoce rozhodně nejsou vhodné pro malé děti, takové ty housky zamotané do peřinky. Náboženský význam je jim zcela ukradený, dárky a bramborový salát jakbysmet. Co se jich dotýká, to je nervózní a předrážděná matka, otec, který zasmušile listuje bankovními výpisy a starší sourozenci, kteří se proměnili v malé hysterické ďáblíky.

8.1.2015 v 14:46 | Karma: 19,67 | Přečteno: 866x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Lídr kandidátky AfD propustí asistenta podezřelého ze špionáže, do voleb půjde

24. dubna 2024  10:12,  aktualizováno  10:32

Europoslanec a lídr kandidátky Alternativy pro Německo (AfD) Maximilian Krah i přes obvinění svého...

Žena, která skočila s dětmi do Macochy, nechala dopis. Policie případ odložila

24. dubna 2024  10:22

Sebevražedný skok ženy se dvěma malými dětmi do propasti Macocha v Moravském krasu loni v létě...

Vyberte si jednotku a pozici. Ukrajina se snaží nalákat nové rekruty

24. dubna 2024  10:01

Daleko od zákopů, v nových centrech po celé Ukrajině, nabízejí civilní náboráři vyzbrojení...

KOMENTÁŘ: Na vině je přece vždycky žena... Feriho případ odstartoval změny

24. dubna 2024

Premium Tři roky nepodmíněně a zaplacení odškodného třem obětem. Takovým potvrzením rozsudku v pondělí...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1461x
Píšu ráda.

Seznam rubrik